DatorguidenUF forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ris från Filippinerna!

2 posters

Gå ner

Ris från Filippinerna! Empty Ris från Filippinerna!

Inlägg  Palmen ons feb 03, 2010 6:23 am

Tjena!! Very Happy
Nice sida ni har skapat!! Nu kommer jag säga vad jag tycker om er hemsida och vad jag tycker ni bör göra, så ni får lova att inte bli sura och börja hata mig för detta!! Razz

Så här får ni lite feedback och tips:

    -Först och främst tror jag det vore bra att ha första sidan som en sorts nyhetssida. Där skulle det vara bra om ni kunde lägga upp att ni har skapat nya videos och annat sånt som händer i och kring eran hemsida

    -En "Om oss"-flik tror jag inte vore fel att ha. Det skulle vara kul att få läsa om de som har skapat sidan och veta vilka de är och gärna ha lite bilder på dem också

    -jag tror det e bra om ni också marknadsför e lite mer *host*eller hur jocke??Sleep*host* typ att ni gör facebook grupp och att ni får ut ett meddelande på skolans hemsida eller nått. Jag hittade hemsidan via Fredrik Grimsells msn-meddelande. Det vore liksom bra om fler hittade hemsidan.

    -Nu vill jag inte vara taskig utan berättar bara sanningen Razz. Era videos e ganska bra och ser väldigt proffsiga ut. Men sen e det ljudet i dom. Först vore det nice att få höra en mer personlig röst, och inte nån konstig röst som, vad vet jag, kanske läser innantill. För eran egna skull tror jag att det e bättre om ni är er själva och bara tar det lite lugnt. Detta är lätt att säga men inte alltid lika lätt att fixa till Razz. Men nått ni annars kan tänka på, det är att göra så att ljudet ligger på samma nivå mellan filmerna, höll på att spränga öronen när jag bytte video affraid

    -En sista sak som är viktig att ta upp är att kolla över texterna så att allt låter rätt och är rätt stavat osv. Sånt kan annars ge lite oproffsigt intryck monkey


Vissa av de idéer jag har kanske e lite stora och radikala och ni har säkert tänkt på dem förut men jag nämner dom ändå, bara för att ni ska få min åsikt Smile . Jag förstår också om ni har dåligt med tid för att fullfölja allt och att ni ändå har ett annat liv, skola och annat bös Wink .

Annars tycker jag sidan ser proffsig och enkelt ut, varken för mycket eller för lite, och dessutom e temat snyggt!!

Ha det gött så länge!!!
//Palm

Palmen

Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 10-02-03
Ålder : 33

Till överst på sidan Gå ner

Ris från Filippinerna! Empty Sv: Ris från Filippinerna!

Inlägg  Fredrik Grimsell (Admin) tis feb 09, 2010 7:09 pm

haha jo det finns en del ändringar som jag ska fixa under lovet, tack för tipset ;P
det med videorna beror på att min mic inte funkar så bra men ska kolla om jag kan fixa det med ;P

när kommer du hem btw? o;
Fredrik Grimsell (Admin)
Fredrik Grimsell (Admin)
Admin

Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 09-12-10
Ålder : 32
Ort : Älvängen

http://www.datorguidenuf.se

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet